Sider

søndag den 22. januar 2012

Skiltpadden

I 2009 skulle jeg vælge mig en bil, der var ikke råd til en Mini Cooper eller Beatle, så valget faldt på Swift'en, som jeg synes ser "lidt" smart ud. 

Og det muligt at fremstille et sjovt bildeko, der kan vække opsigt i bybilleder.
 
Som det ses - ser jeg nok lige rigeligt af PIXAR film, men John Lasseter er endnu en af mine film-maker, som er visionær og nytænkende.



Hvad er grunden så til at min bil blev en skildtpadde, ja historien er egenlig enkel.
I Svendborg Skilte, har vi en personale forening som hedder Skiltpadderne...

Da jeg stolt kommer ned på arbejdet og vil vise min nye sorte SWIFT, er der en af kollegaerne der udbryder, jamen Stefan, når du sidder dig ind ligner det du tager et "skjold" på....
- eller en rygsæk ;-) Så derfor en skiltpadde.



Men den skulle jo ha lidt "rally" look, i form af en køre nr. - gæt en gang hvad nr. står for...

Senere er på bloggen vi der så komme lidt om hvordan min bil ser ud i år...
Og så er det muligt at i vil gennemskue hvorfor min blog hedder BrumBasse ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar