Sider

lørdag den 7. januar 2012

Taxa reklame

Nu kommer jeg fra trykbranchen, til Svendborg Skilte & reklame i 2004, så det at fremstille reklame på biler og taxa mm. var noget helt nyt for mig!

Men som tiden går lære man jo at passe med for vilde deko på biler!

Idag er jeg ikke så forsigtig, for det meste er der ikke sparet på udfordringerne over for vore montører, og det er ikke altid jeg er lige populær.

Denne taxa-reklame - er en af de sjove, bilen er pakket ind i et stor format print, af en "swimmingpool".

Jeg mener at denne kørende er noget der ses i bybilledet, distomere vild, jo bedre... Det er jo en smagssag men hvis det er en  "eye catcher" så virker det jo.
Bildeko i print folieKunsten er at få motivet til at passe - hele vejen rund om bilen.

Taxi reklame

Det er egenligt lykkedes ret godt på denne bil.

Reklame taxa

Car wrapping

Ingen kommentarer:

Send en kommentar