Sider

tirsdag den 21. februar 2012

Gamle foto - fra gemmerne

Har gået og ryddet lidt op, og hver gang finder jeg lidt sjove foto, foto af disse gamle modeller, som nok er klippet, klistret sammen engang sidst i 70'erne. Ja OK - efter den første STAR WARS fra 1977... ;-)



Uden lidt billedmanipulation, og filtre og andet sjov i PhotoShop, så ser den jo lidt kedelig ud.

Så hver gang jeg skal bruge en effekt kan jeg altid søge på google... og finde en tutorials on-line klik her for flere sjove trixs.

Jeg har ikke hold mig helt til vejledningen, men det giver jo "hver gang" en sjov effekt.



Der er lagt baggrund ind og stjerne, og lidt stjerne tåger.



Og udstødnings gasser bag rumskibet ;-) Og så er planeten rimelig "død" - så jeg ligger lige et grønt filter på... tata... - det jo ikke en "altertavle" hver gang... ;-))) men oftere...



Men jeg havde jo kun 1/2 time - hvad kan i forvente ;-) go' aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar