Sider

søndag den 25. marts 2012

Den lille taxi reklame - Brum-Basse

Så blev det endelig en flot forårs dag, og i Lehenskov er der god mulighed og flot udsigt til at tage lidt billeder af min nye indpakning, Skiltspadden blev til en mini Yellow CAB. Og det er så grunden til min blog blev til Brum-Basse.



Bilen er oprindelig sort, men her pakket ind i en klar gul og matsort folie til tag og kofanger.



Så der lige sat lidt drenge røvs lir på Cabon folie.



Ja og så jer "man" jo inkarneret, Apple mand.



Og så fik brum-basse, sit eget logo.



Og da det er firmaet der betaler, skal der jo lidt reklame på.



Og et TAXA logo skulle jeg også finde på inspireret af min søgning på google.




Bilen har kørt sådanne siden november 2011, men ideen fik jeg ca 12 mdr. før, da det var tid at skifte beko, det holder ca 3 år. Grunden er at jeg tit får min søster eller nevøer til at køre mig, hvis jeg skal ibyen og "hygge". Så det jo oplagt med med en TAXA.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar