Sider

fredag den 13. januar 2012

Fastelavn i ungdomsklubben

Jeg er nok nød til at indrømme - jeg er en film nørd.

Så meget nørd, at hvis der ikke finde model eller merchandise, man kan købe - ja - så fremstiller jeg det selv.

Dette blev så et projekt, som jeg brugte til en fastelavs fest tilbage i 1984.

- der skal jeg og gutterne da lige være aktuelle og optræde som Ghostbusters.



Gutterne i fuld dragt, de atom drevede "spøgelses" apparater, er med lys og hele molevitten.
- når jeg gør tingene - er det gerne fuld ud, eller lettere overdrevet.



Maibrit er så spøgelset - hun er nu væsentligt kønnere uden maske ;-)



Det er bare en alm. kedeldragt, Ghostbusters logo og navne skilt er maskinbroderet, manuelt, hvis nogen forstår det, dvs. det godt nok en symaskine - der kan noget mere end de almindelige.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar